تندگویان الیاف

جشن نسیم مهر به میزبانی گروه صنعتی تندگویان

جشن نسیم مهر به میزبانی گروه صنعتی تندگویان

جشن نسیم مهر به میزبانی گروه صنعتی تندگویان

هفتصد نفر از خانواده زندانیان قم مهمان شرکت تندگویان لیف

در جشنی که به مناسبت پنجم خرداد روز ملی نسیم مهر و با میزبانی شرکت تندگویان لیف برگزار شد 700 نفر از خانواده زندانیان پذیرایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شرکت تندگویان لیف، در این جشن باشکوه، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان، امیرابادی فراهانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام غریب دادستان عمومی و انقلاب، علی اصغر رنجبر مدیر کل زندان‌های استان قم، محمدی قاضی ناظر بر زندان‌ها نیز حضور داشتند.

برنامه های ویژه ای همچون‌؛ سخنرانی رئیس کل دادگستری، اجرای سرود، پرچم گردانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها توسط خادمان حرم، تجلیل از فرزندان موفق زندانیان و تقدیر از همسران شاغل زندانیان در این مراسم برگزار شد.

 

محمد حسین قاسملو مدیر عامل شرکت تندگویان لیف در حاشیه این مراسم ضمن خرسندی از میزبانی خانواده زندانیان گفت: همسر و فرزندان زندانی نقشی در ارتکاب جرم ندارند و نباید نادیده گرفته شوند.

 

وی همچنین از مقامات قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان تشکر کرد و گفت: مجموعه قضایی به همان میزان که به فکر تامین امنیت شهر و استان و برخورد با متخلفان هستند به همان میزان نیز به فکر خانواده هایشان و حمایت از آنان هستند.

جشن نسیم مهر به میزبانی گروه صنعتی تندگویان
قاسملو ضمن دعوت از صنعتگران و خیرین استان در کمک به انجمن حمایت از زندانیان گفت: خانواده زندانیان به دلایل مسائل اقتصادی در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و نباید قربانی جرم و جنایت در جامعه شوند و اگر فکری به حال معیشت و توانمندی آنان نشود قربانی بعدی فرزند و همسر زندانی است.

مدیر عامل شرکت تندگویان لیف گفت: توجه به اشتغال و توانمندی خانواده زندانیان از ضروریات است و چنانچه به این مهم توجه نشود شاهد طلاق همسر زندانی، ترک تحصیل فرزند او و روی آوردن با شغل های کاذب و تکدی گری هستیم به همین دلیل، از خیرین و کارآفرینان میخواهم که به این موضوع هم ورود کنند.

دکتر قاسملو همچنین از زحمات پورمند مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان تشکر کرد و گفت:
خدمت به خانواده زندانیان در انجمن حمایت، قطعا مرضی رضای باریتعالی هست و یک فعالیت جهادی و پشتکار بالا می‌طلبد که در مدیریت انجمن حمایت زندانیان استان قم مشهود است.

گفتنی ست در پایان این مراسم که در تالار شهر آفتاب‌ قم برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از محمد حسین قاسملو به عنوان خییر فعال در کمک به آزادی زندانیان و کارآفرینی ویژه زندانیان در گروه صنعتی تندگویان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

تصویر آقای دژم

آقای دژم

کارشناس رسانه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید انواع الیاف هالو
تولید کننده برتر الیاف هالو
شبکه های اجتماعی ما

مطالب اخیر

جدیدترین اخبار ما

در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید

بدون هرزنامه، اطلاعیه فقط در مورد محصولات جدید، به روز رسانی.

دسته بندی
پست های مرتبط