تندگویان الیاف

خط تولید بازیافت بطری

خط تولید بازیافت بطری
بازیافت پت

افتتاح خط تولید بازیافت بطری و ظروف یکبار مصرف شرکت تندگویان لیف با ظرفیت 1500 کیلوگرم در ساعت راه اندازی گردید.

راه اندازی خط تولید بازیافت بطری

این خط مصرف بخشی از خط تولید الیاف پلی استر شرکت را تامین خواهد کرد. خط تولید حاضر با بیش از پنج مرحله شستشو گرم و سرد قدرت تولید پرک پوست پیازی با آلودگی کمتر از صد واحد در میلیون را دارا می باشد. با خط تولید مذکور میتوانیم پلاستیک های ضایعاتی را بازیافت کرده و تبدیل به محصولی ارزشمند و کاربردی برای ملت عزیز ایران بنماییم.

از تمامی دست اندرکاران در تامین بطری ها و پلاستیک های ضایعاتی دعوت می گردد تا برای تامین مواد ورودی این خط همکاری های لازم را با این کارخانه داشته باشند.

 

یک خط تولید جدید به مجموعه تندگویان لیف اضافه شد

با همت و پشتکار نیروی انسانی، یک خط تولید جدید به مجموعه تولیدی تندگویان لیف استان قم اضافه شد.

دکتر محمد حسین قاسملو مدیر عامل شرکت در این باره گفت: خط تولید بازیافت بطری و ظروف یکبار مصرف شرکت تندگویان لیف با ظرفیت 1500 کیلوگرم در ساعت راه اندازی گردید.

وی افزود: این خط مصرف بخشی از خط تولید الیاف پلی استر شرکت را تامین خواهد کرد و با بیش از پنج مرحله شستشو گرم و سرد، قدرت تولید پرک پوست پیازی با آلودگی کمتر از صد واحد در میلیون را دارا می باشد.

مدیر عامل شرکت تندگویان لیف استان قم گفت: با این خط تولید؛ پلاستیک های ضایعاتی بازیافت شده و تبدیل به محصولی ارزشمند و کاربردی خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت تندگویان لیف با تکیه بر توان داخلی و هوش و استعداد نیروی انسانی خود، در میدان تولید تلاش می کند و هیچ‌گاه موانع باعث نخواهد شد که تولید متوقف شود و با کمک خداوند و برنامه ریزی تیم های کارشناسی، خطوط تولید جدیدی نیز در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

دکتر قاسملو گفت: الیاف مصنوعی در مصارف متعددی همچون پوشاک و فرش گرفته تا چمن مصنوعی، کامپوزیت‌های تقویت شده با الیاف در کالای خواب و همچنین در کالاهای ورزشی (راکت‌ها و چوب گلف)، قایق، ساخت و سازهای عمرانی، صنعت هوا فضا و کاربردهای نظامی مانند هواپیما و نازل موشک مورد استفاده قرار می گیرد و این نشان می دهد که شرکت تندگویان لیف در مسیر رفع نیازهایی قرار دارد که در آینده نزدیک، عموم مردم بیشترین استفاده را از آنها دارند و جزء ضروریات زندگی آنها محسوب می شود.

وی به نمونه دیگری از مصرف الیاف اشاره کرد و گفت: کیسه‌ و بسته‌بندی چای فوری یک نمونه عادی از الیاف مصنوعی است که بیشتر ما هر روزه از آن استفاده می‌کنیم.استفاده مدرن از الیاف در پزشکی نیز بسیار گسترده است و امروز پانسمان‌های جراحی و ماسک، کلاه، لباس، الیاف قابل کاشت برای بخیه‌ها، پیوندهای عروقی و ترمیم قلب،دیالیز و غشاهای اکسیژن‌ساز، همگی از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود.

دکتر قاسملو در پایان تاکید کرد: رقابت با تولید کنندگان داخلی و خارجی، کیفیت بالای محصولات و جذب بازهای داخلی و خارجی از مهمترین رویکردهای شرکت تندگویان لیف استان قم است که با پشتکار نیروی انسانی و توان مدیریتی مجموعه و از همه مهتر لطف خداوند به این اهداف خواهیم رسید.

تصویر آقای دژم

آقای دژم

کارشناس رسانه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید انواع الیاف هالو
تولید کننده برتر الیاف هالو
شبکه های اجتماعی ما

مطالب اخیر

جدیدترین اخبار ما

در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید

بدون هرزنامه، اطلاعیه فقط در مورد محصولات جدید، به روز رسانی.

دسته بندی
پست های مرتبط