تندگویان الیاف

بازدید وزیر صنعت و معدن از کارخانه تندگویان لیف قم

بازدید وزیر
بازدید وزیر

بازدید وزیر صنعت و معدن از کارخانه تندگویان لیف

وزیر محترم صنعت و معدن اقای مهندس نعمت زاده از خطوط تولید تندگویان لیف بازدید به عمل آوردند.

بعد از شروع تولید تجاری انواع الیاف هالو و کوتاه پلی استر هالو و سالید در کارخانجات تندگویان لیف و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی، وزیر محترم صنعت و معدن آقای مهندس نعمت زاده از خطوط تولید تندگویان لیف بازدید به عمل آورد. 

وی پس از قدردانی از تیم تولیدی و مدیریت شرکت، خواستار راه اندازی و گسترش هر چه بیشتر صنایع بازیافت در کشور شد تا با توسعه صنایع پایدار و حافظ محیط زیست ضمن بهبود وضعیت محیط زیست منطقه و کشور، صنایع اشتغال افرین در کشور توسعه پیدا کنند.

بازدید وزیر صمت از شرکت تندگویان لیف استان قمبازدید وزیر صنعت و معدن از کارخانه الیاف پلی استر


در پی سفر رئیس جمهور به استان قم، مهندس نعمت زاده وزیر صمت با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از بخش های مختلف شرکت تندگویان لیف بازدید کرد.
وزیر صمت در بازدید از این کارخانه، ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت و نیروی انسانی جوان آن، خواستار توسعه خط تولید این شرکت شد و گفت: راه اندازی و گسترش هر چه بیشتر صنایع بازیافت در کشور به توسعه صنایع پایدار و حافظ محیط زیست کمک بسزایی می کند که منتج به بهبود وضعیت محیط زیست منطقه و کشور، توسعه صنایع اشتغال آفرین و همچنین اشتغال بکار جوانان خواهد شد.


مهندس نعمت زاده همچنین گفت: وزارت صمت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات تولیدکنندگان فعال و موفق کشور از جمله تأمین ارز برای واردات ماشین‌آلات بروز، مرتفع و اعطای تسهیلات به صنعت گران از تولید آنها حمایت کند.
محمد حسین قاسملو مدیر عامل شرکت تندگویان لیف نیز ضمن قدردانی از وزیر صمت گفت: واحد صنعتی تولیدات الیاف منصوعی تندگویان لیف با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال و با هدف تولید الیاف پلی استر از طریق بازیافت بطری های پت در حال فعالیت است و 150 نفر نیروی انسانی در این شرکت مشغول بکار شده اند.

بازدید وزیر صنعت و معدن


مدیر عامل شرکت تندگویان لیف به برنامه های آتی شرکت در توسعه تولید و تنوع محصولات در آینده نزدیک با حمایت وزارت صمت خبر داد و گفت: قطعا با حمایت های مهندس نعمت زاده و مجموعه وزارت صمت که همواره پشتیبان تولید کنندگان هستند این شرکت موفق به توسعه و تنوع در تولید خواهد شد و بخش عمده ای از نیازداخل را فراهم خواهد کرد.
قاسملو در حین بازدید وزیر صمت از بخش های مختلف شرکت تندگویان لیف گفت: توجه ما به اشتغال نیروی بومی استان قم است و سعی می کنیم نیروهای مستعد را که در تولید و همفکری با مدیریت تلاش می کنند را بکارگیری کنیم تا شاهد خلاقیت و تنوع در محصولات شرکت باشیم.

تصویر آقای دژم

آقای دژم

کارشناس رسانه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید انواع الیاف هالو
تولید کننده برتر الیاف هالو
شبکه های اجتماعی ما

مطالب اخیر

جدیدترین اخبار ما

در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید

بدون هرزنامه، اطلاعیه فقط در مورد محصولات جدید، به روز رسانی.

دسته بندی
پست های مرتبط