تندگویان الیاف

تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قم در سال ۱۴۰۰

تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قم در سال ۱۴۰۰
تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قم در سال ۱۴۰۰

که با حضور آقای شاهچراقی استاندار قم، مسئولین سازمان صمت ، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی قم برگزار شد، گروه صنعتی تندگویان موفق شد تا نشان و لوح تقدیر صادرکننده برتر استان قم را در سال ۱۴۰۰ را کسب کند.

آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قم در سال ۱۴۰۰

صادرات الیاف به بیش از ۸ کشور جهان گروه صنعتی تندگویان در حال حاضر محصولاتش به بیش از ۸ کشور جهان در اروپا و آسیا صادر می‌شود، که با تلاش فراوان عوامل این شرکت و در راس آن آقای دکتر قاسملو موفق شد تُناژ بالای محصولات صادر شده، مقاصد متنوع صادراتی، سیستم‌ها و روش‌های صادراتی مورد تایید، ساختار شرکت، تنوع در محصول الیاف و … از مهم‌ترین عوامل انتخاب گروه تندگویان به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز استان قم در این سال ۱۴۰۰ بوده است.

نشان افتخار ملی
نشان افتخار ملی

افزایش مقاصد صادراتی

صادرات به کشور های جهان با توجه به تحریمهای ظالمانه (به ویژه در اروپا)‌ کار بسیار دشواری است اما این گروه صنعتی تلاش دارد راه محصول باکیفیت خود را به تمام قاره‌های جهان باز کند و علاوه بر کشورهای همسایه به آسیای میانه و قاره‌های اروپا، آفریقا، استرالیا و آمریکای شمالی صادر شود. روند توسعه بازار برند گروه صنعتی تندگویان در بازارهای بین‌المللی همچنان با قدرت ادامه دارد و مقاصد صادراتی این برند، سال به سال افزایش می‌یابد. گفتنی است در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قم در سال ۱۴۰۰ برخی از صادرکنندگان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود در حوزه تولید و صادرات پرداختند.

جوایز داده شده
جوایز داده شده
تصویر آقای دژم

آقای دژم

کارشناس رسانه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید انواع الیاف هالو
تولید کننده برتر الیاف هالو
شبکه های اجتماعی ما

مطالب اخیر

جدیدترین اخبار ما

در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید

بدون هرزنامه، اطلاعیه فقط در مورد محصولات جدید، به روز رسانی.

دسته بندی
پست های مرتبط