تندگویان الیاف

بازدید نوروزی 1403 حجت الاسلام روان بخش نماینده مردم قم در مجلس از گروه صنعتی تندگویان

بازدید نوروزی 1403 حجت الاسلام روان بخش نماینده مردم قم

گروه صنعتی تندگویان واحد نمونه کشوری در تولید

حجت الاسلام روان بخش نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی تندگویان بازدید کرد.

در بازدید نوروزی 1403 حجت الاسلام روان بخش نماینده مردم قم با هدف شناخت ظرفیت های اشتغال و فعالیت صنعت گران در شهرک سلفچگان، حجت الاسلام روان بخش همراه با دکتر قاسملو مدیر عامل گروه صنعتی تندگویان از بخش های مختلف کارخانه بازدید و با مدیران داخلی و کارگران صحبت و گفتگو کردند.

حجت الاسلام روان بخش در گفتگو با مدیر عامل گروه صنعتی تندگویان گفت: توسعه شهرکهای صنعتی، شروع بکار مجدد طرح های اشتغال زایی که در دوره قبل به تعطیلی کشیده شده است و حمایت از طرح های شغلی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از مهمترین اقداماتی است که در استان قم توسط نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

گروه صنعتی تندگویان

نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: راه اندازی و گسترش هر چه بیشتر صنایع بازیافت در کشور به توسعه صنایع پایدار و حافظ محیط زیست کمک بسزایی می کند که منتج به بهبود وضعیت محیط زیست منطقه و کشور ، توسعه صنایع اشتغال آفرین و همچنین اشتغال بکار جوانان خواهد شد.

دکتر محمد حسین قاسملو مدیر عامل گروه صنعتی تندگویان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید ایشان از شهرک صنعتی سلفچگان در روزهای پس از انتخابات، نشان از اهتمام نسبت به توسعه اشتغال و رفع مواند تولید دارد که بسیار ارزشمند و ستودنی می باشد.

مدیر عامل گروه صنعتی تندگویان در حین بازدید نماینده منتخب مردم قم از بخش های مختلف کارخانه گفت: هدف گروه صنعتی تندگویان، توسعه تولید و جذب بازارهای داخلی و خارجی است و در این راه نیاز به حمایت متولیان به ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می باشیم و مطمئن باشید که در این راه، پرتلاش به سمت جلو حرکت خواهیم کرد و با کمک خداوند روز به روز به رونق تولید استان قم کمک خواهیم کرد.

دکتر قاسملو همچنین گفت: واحد صنعتی تولیدات الیاف منصوعی تندگویان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال و با اشتغال بکار 150 نفر نیروی انسانی موفق شد در سال 1401 بعنوان صادرکننده برتر کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد و سعی ما بر این بوده است تا به اشتغال نیروی بومی بیافزاییم و همواره نیروهای مستعدی را که در تولید و همفکری با مدیریت تلاش می کنند را بکارگیری کنیم تا شاهد خلاقیت و تنوع در محصولات شرکت باشیم.

حجت الاسلام روان بخش در گفتگو با کارکنان شاغل در خطوط تولید از ابراز رضایت آنان اظهار خوشحالی کرد و گفت: رضایت کارگر نشان از حمایت مدیر عامل، تولید موثر و فروش دارد و قطعا در ایام پایانی سال، خانواده وی نیز خوشحال هستند و همین موجب رضایت خداوند متعال است.

گروه صنعتی تند گویان لیف

قاسملو همچنین بیان داشت: خرسندیم که در گروه صنعتی تندگویان میزبان کارگرانی هستیم که تجربه تلخ حبس و زندان را کشیده اند و اکنون با همت بالای خود از گذشته فاصله گرفته اند و با غرور کار می کنند و نان آور زندگی خود شده و خانواده شان روی آنها حساب ویژه ای باز کرده اند.

وی همچنین به توفیقات گروه صنعتی تندگویان در عرصه تجارت و صادرات محصولات تولیدی اشاره کرد و گفت: با همت و تلاشی که صوررت گرفت در سال 1401 به صادرکننده برتر کشوری در صنعت الیاف مصنوعی تبدیل شدیم و در حال حاضر در کشورهای روسیه، عمان و امارات نمایندگی داریم و از 41 کارخانه الیاف کشور جزء 3 کارخانه ای هستیم که تولید الیاف هالو را داریم.در حال حاضر، روزی 30 تن محصول در کارخانه تندگویان لیف، الیاف مصنوعی تولید می شود و به جرات می گوییم به لطف خداوند و همت جهادی و شبانه روزی نیروی انسانی شرکت، طی یک سال و نیم، به یک تولید کننده و صادرکننده برتر کشوری تبدیل شده ایم .

گفتنی است در پایان این بازدید حجت الاسلام روان بخش نماینده منتخب مردم قم با کارکنان گروه صنعتی تندگویان عکس یادگاری گرفت.

 

 

 

 

تصویر آقای دژم

آقای دژم

کارشناس رسانه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید انواع الیاف هالو
تولید کننده برتر الیاف هالو
شبکه های اجتماعی ما

مطالب اخیر

جدیدترین اخبار ما

در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید

بدون هرزنامه، اطلاعیه فقط در مورد محصولات جدید، به روز رسانی.

دسته بندی
پست های مرتبط