تندگویان الیاف

بازدید رئیس محترم سازمان صنعت و معدن استان قم از کارخانه گروه صنعتی تندگویان

دکتر محمد حسین قاسملو
دکتر محمد حسین قاسملو

جناب مهندس محمدی و هیأت همراه، در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ ضمن بازدید از کارخانه گروه صنعتی تندگویان، در مورد افق‌های پیش رو و برنامه‌های آینده این واحد تولیدی با مدیران این گروه صنعتی به گفتگو پرداختند. مدیرعامل محترم گروه صنعتی تندگویان جناب دکتر قاسملو در جریان این بازدید به تشریح برنامه‌های بلندمدت این شرکت در زمینه توجه بیشتر به بازار الیاف، توسعه بازار و صادرات به کشورهای همسایه پرداختند.

همچنین در این دیدار چند ساعته مدیرعامل محترم گروه صنعتی تندگویان با بیان مشکلات جا به جایی ارز حاصل از صادرات به دلیل وجود تحریم های ظالمانه، تقاضای رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع را از مسئولان مربوطه خواستار شدند.

کارخانه الیاف

بازدید مدیر کل صمت استان قم از شرکت تندگویان لیف
مهندس محمدی مدیر کل صمت استان قم از بخش های مختلف شرکت تندگویان لیف بازدید کرد.
آقای محمدی پس از حضور در منطقه سلفچگان، همراه با محمد حسین قاسملو مدیر عامل شرکت تندگویان لیف از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کرد.
مدیر کل صمت استان قم گفت: فعالیت تولیدی و اقتصادی شرکت هایی نظیر تندگویان لیف، نشانه توان و استعداد نیروی جوان و جویای کار داخل کشور است.
وی گفت: الیاف مصنوعی پرکاربرد است و ضرورت دارد که در این صنعت به خودکفایی برسیم و این مهم خیلی دور از ذهن نیست و با تلاش به دست خواهد آمد.

کارخانه الیاف
الیاف پلی استر

محمد حسین قاسملو نیز ضمن خوش آمد به محمدی و هیات همراه گفت: هدف شرکت تندگویان لیف، توسعه تولید و جذب بازارهای داخلی و خارجی است و در این راه نیاز به حمایت متولیان دولتی در استان و کشور هستیم و مطمئن باشید که در این راه، پرتلاش به سمت جلو حرکت خواهیم کرد و با کمک خداوند روز به روز به رونق تولید استان قم کمک خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت تندگویان لیف گفت: حضور در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارج از کشور و همچنین تنوع و کیفیت محصولات شرکت تندگویان لیف، باعث جذب تجار داخلی و خارجی شده است که تولید بیشتر را می طلبد و این مهم حمایت دولت و استان را می طلبد.
محمدی مدیر کل صمت استان قم نیز گفت: حمایت از واحدهای تولیدی یکی از اهداف اداره کل صمت است چرا که می تواند در بخش اشتغالزایی جوانان و توانمندی آنان نقش بسزایی داشته باشد.
محمد حسین قاسملو نیز ضمن تشکر از این دیدگاه مدیر کل صمت استان گفت: تقویت و حمایت در تامین مواد اولیه و همچنین تنوع و تولید با کیفیت محصولات در شرکت تندگویان لیف، منتج به خودکفایی در نیاز الیاف مصنوعی در استان و کشور خواهد شد.
این فعال اقتصادی استان قم گفت: اشتغال به کار بیش از 150 جوان در شرکت تندگویان لیف به منزله این است که ما یک خانواده 600 نفری هستیم و همه تلاش مان را می کنیم تا با فراهم نمودن شرایط کاری مناسب برای سرپرست خانواده و احساس رضایت مندی وی از محیط کارش، تا حدی از دعدغه های خانواده وی را مرتفع کنیم.
وی در پایان، مجدد از حضور محمدی و هیات همراه تشکر کرد و گفت: در آینده نزدیک خطوط دیگری از تولید شرکت به بهره برداری خواهد رسید که امید داریم تا از حمایت های اداره کل صمت استان برخوردار شویم.

تصویر آقای دژم

آقای دژم

کارشناس رسانه

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید انواع الیاف هالو
تولید کننده برتر الیاف هالو
شبکه های اجتماعی ما

مطالب اخیر

جدیدترین اخبار ما

در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید

بدون هرزنامه، اطلاعیه فقط در مورد محصولات جدید، به روز رسانی.

دسته بندی
پست های مرتبط